خیلیم عالی با یه گاو هم اسمم که اسمم به اون بیشتر میاد تا من😭😭😭
🤍●@Atomospher
خیلی ترسناکه که یهو میبینی داری همون کاری رو میکنی که سالها مامان بابات انجام میدادن و تو ازش متنفر بودی.
من مدل قهر کردنم این طوریه که باهاش حرف میزنم ولی دیگه توی چشم هاش نگاه نمیکنم
نداریم نامرد تر از کسی که، یه مسیرو باهات شروع میکنه و وسط راه دستاتو ول میکنه.
به مامانم میگم کاش یکی بود که واقعا دوستم داشت میگه خریدنی بود برات میخریدم ولی قسمتیه مامان.
سخت ترین بخش بزرگسالی:
اینکه وقتی ناراحتی هم باید زندگی کنی
غذا درست کنی خونه رو مرتب کنی
و به بقیه کارات برسی....
تو باعث شدی که من به خودم اجازه بدم
که به دوردستها فکر کنم
شوق زندگی من
مرسی که هستی
و جوری دوستم داری
که از دوست داشته شدن
توسط هر کی غیر از خودت بی نیازم
و فکرم جز پیش تو جایی نمیره!
تو اوج تعهد و عشق در منی❤️
خیلی وقتا هم تو یه جمعی یه آهنگ پلی میشه اما آهنگی که تو میشنوی با چیزی که بقیه میشنون زمین تا آسمون فرق داره