ادمایی که مودب و مرتبن، سر وقت میان، تلاش میکنن واسه خواستههاشون و اطلاعات عمومی بالایی دارن خیلی واسم جذابن!
نه دیگه. وقتی خیلی وقته از آخرین ارتباطمون گذشته نمیتونی با همون لحن و ادبیات قدیم پیام بدی.
پشت دختری که از تولدش متنفره، یه بچهی کوچکیه که آرزو داره غافلگیر بشه، اونطور که لایقشه بهش توجه بشه، صبح زود ازش پذیرایی بشه، نامهای دریافت کنه که بیانگر اهمیت و ارزش بالای اون باشه.
متاسفانه من هنوز برام جا نیوفتاده که گاهی آدما میتونن به دروغ بگن که دوستت دارن.
آقا پسر و دختر خانومی که حتی روز جمعه کار میکنی، هدف داری، دنبال مسخره بازی نیستی و تشنه تعهدی؛ تو خیلی خفنی، خیلی.