کاش میشد روی پیشونیم بنویسم "من اخیرا بسیار شکننده و به تار مو وصلم ، لطفا در برخورد و رفتار با من نهایت دقت را داشته باشید"
دیگه پول ندارم حتی لباسایی که تو اینستا میبینم رو سیو کنم! بسته های اینترنت خیلی گرون شدن :|
بعداً؟
بعداً دیگه دلم باهات صاف نمیشه.
بعدا دیگه منتظرت نیستم.
بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم.
بعدا دیگه ذوقی ندارم.
بعدا که دیگه کیف نمیده.
بعدا دیگه دوسِت ندارم...
دخترا به ظاهر دارن آشپزی میکنن، خونه تمیز میکنن یا ظرف میشورن؛ ولی درواقع دارن تلاش میکنن از فروپاشی روانی جلوگیری کنن.
خواهرزادم امسال ۵سالش تموم میشه و میره کلاس اول زنگ زده میگه تور مدرسه دارم امروز .به خواهرم میگم تور مدرسه چیه ؟ میگه ۴۵ دقیقه براشون تور گذاشتن تا با مدرسه ای که قراره بره آشنا بشه .هفته دیگم جلسه آشنایی با معلمشونو داره .
صبح رفتم دوچرخهسواری، توی کوچههای فرشته یه کافه دنج پیدا کردم، دوچرخهمو پارک کردم رفتم صبحونه سفارش بدم آقاهه گفت هنوز نون نرسیده خانوم. گفتم بپرم برم دو تا سنگک بگیرم؟ یه نگاهی بهم کرد لبخند زد. رفتم نشستم قهوهمو بخورم دیدم مشتریاش دارن فرانسوی حرف میزنن.
لال بشی زن :)
واقعاً بابت معادل انگلیسی نداشتن «خسته نباشید» اذیتم. عین اسگلا به همدیگه لبخند میزنیم و رد میشیم. انگار یه چیزی رو ناتموم گذاشتی. یعنی چی آخه؟ 😭
پسر روز نمیخواد، پسر افزایش سقف انتقال بینبانکی میخواد که بتونه واسه خانومش روزی ۵۰۰ میلیون کارت به کارت کنه.
خودتو گول نزن، اونا می دونستن اون حرفا و کارا ناراحتت میکنه اما به روی خودشونم نیاوردن، نذار بیشتر از این زخمی بشی!