پسر بودن آسون نیست …
ازت نمی پرسن« خوبی؟خسته ای؟» چون باید همیشه خوب باشی!
از ۱۸ سالگی به بعد به جای رویا ساختن ،باید دغدغه ی سربازی،درامد و آینده داشته باشی!
بالشت زیر سرت، استرس آیندست ولی همیشه لبخند میزنی
روز جهانی پسر مبارک همه ی اوناییکه مرد شدن
ولی هیچکس پشتشون نبود!
من خیلی معمولیم؛
من بیزنس خودمو ندارم؛ سر کلاسای دانشگاه حرف نمیزنم، اصلا خوب حرف نمیزنم؛ معمولا آدم تاثیرگذاری نیستم؛ و سوالم اینه ک واقعا همهی آدما باید خارقالعاده باشن؟!
دوستان واقعا قدرت خوش بو بودن و عطر مخصوص داشتن توی اوایل آشنایی رو اصلا دست کم نگیرید!
این دنیای هوش مصنوعی هم دنیای عجیبیه ها
خیلیام هستن که تو ایران دارن ازش پول در میارن
بدون اینکه مدرک خاصی داشته باشن یا تخصصی توی مهارتی داشته باشن
فقط با استفاده از ابزار های هوش مصنوعی
زندگی بهم یاد داد که هر چی بیشتر فرصت در اختیار کسی بذاری، کمتر ارزشش رو میدونه. چون ترسی از نداشتنت نداره و میدونه هر چی هم که بشه تو قرار نیست تنهاش بذاری. هیچوقت اجازه نده یه نفر به توهین کردن بهت عادت کنه.
اول از همه خودت رو دوست داشته باش.
دلم یه اتفاق خیلی خیلی خیلی خوب میخواد از اینا که اصلا باورت نمیشه، چند روز مدام بهش فکر میکنی و میخندی و حالت خوبه.
اگه یه روز یه نفرو حتی یه کمم بیشتر من دوست داشته باشی من دق میکنم...
🤍●@Atomospher