آدمای کمالگرا اولش فکر میکنن برای خودشون چهارچوب و ارزش قائلن، بعد ها متوجه میشن فقط همهچی رو سخت کرده بودن
آدم های که زود عصبی میشن واقعا آدم های یک رو و صادقی هستند؛ چون مخفی کردنش که کار هر کسی نیست که.....بهشون نگید نفهم اون ها اگه مهم نبودید واسشون اصلا خودشونو به چالش نمیکشیدند واستون ...
نمیدونم شاید دارم بیمسئولیتی خودم رو گردن پدر و مادرم میندازم اما این حقم نبود که تو این سن مثل دیوونهها باشم.
اگه یکم آدمهای سالمتری بودن یا محیط سالمتر بود، این بلا سرم نمیومد.
الان به جاهایی که میتونستم باشم فکر میکنم و فقط حسرت میخورم.
نمیدونم شاید دارم بیمسئولیتی خودم رو گردن پدر و مادرم میندازم اما این حقم نبود که تو این سن مثل دیوونهها باشم.
اگه یکم آدمهای سالمتری بودن یا محیط سالمتر بود، این بلا سرم نمیومد.
الان به جاهایی که میتونستم باشم فکر میکنم و فقط حسرت میخورم.
“وقت گذاشتن” رو جدی بگیرید برای خودتون، کاراتون، پارتنرتون و خیلی چیزای دیگه چون “وقت نداشتن” هیچ توجیهی نداره!
ما این همه هزینه میکنیم ادکلن گرانقیمت میزنیم بعد این دخترا چون دماغشون رو عمل کردن ۵۰٪ حس بویاییشون رو از دست دادن اونطور که باید و شاید متوجه این هزینه و ریخت و پاش نمیشن.