این خانوم کبوتر نشسته بود میان گلها
ترسیدم زیاد نزدیکش بشم بره از دور عکس گرفتم
🤍●@Atomospher
+ از سگ کمتریم اگه تمام راه رو نزنیم نرقصیم خوش نگذرونیم
همچنان ما دقایق اول حرکت:
🤍●@Atomospher
جوری زندگی کن
رفتار کن
و حرف بزن
که وقتی مردم میبیننت
به "خدات" علاقمند شن..!🤍
میبینی آدم تشنهش میشه له له میزنه،
هی آبمیوه و چای و هزار جور چیز میخوره ولی در نهایت بازم تشنه شه،
وقتی به آب میرسه تا یه قلپ میخوره میگه: آخیش!
تو دقیقاً همون آخیشی ♥️
بعضی از آدمها رو رها کردم چون نمیتونستم جایگاهشون در زندگیم رو بپذیرم. دلم میخواست خیلی نزدیکتر باشن یا خیلی دورتر.
حالا تو هِی بگو این آدم لیاقت نداشت، هِی بگو این آدم ارزش نداره بهش فکر کنی، بگو اصلاً خوبیاتو ندید، علاقه رو نفهمید؛
آدم چجوری به خودش بفهمونه نباید دلتنگ بشه؟! شب قضیهش فرق میکنه...
+بخدا گازت نمیگیرم فقط میخوام بوست کنم ( گازت بگیرم نصف گوشتت بره )
🤍●@Atomospher