بعضی از آدمها رو رها کردم چون نمیتونستم جایگاهشون در زندگیم رو بپذیرم. دلم میخواست خیلی نزدیکتر باشن یا خیلی دورتر.
حالا تو هِی بگو این آدم لیاقت نداشت، هِی بگو این آدم ارزش نداره بهش فکر کنی، بگو اصلاً خوبیاتو ندید، علاقه رو نفهمید؛
آدم چجوری به خودش بفهمونه نباید دلتنگ بشه؟! شب قضیهش فرق میکنه...
+بخدا گازت نمیگیرم فقط میخوام بوست کنم ( گازت بگیرم نصف گوشتت بره )
🤍●@Atomospher
اعصابم خرد میشه از اینایی که یه جایی تو زندگی شانس خیلی زیاد میارن و بعد ربطش میدن به اینکه «اگه رویاهاتو دنبال کنی».. «اگه بخوای».. یا مثلا میگن «خیلی براش زحمت کشیدم»..
همه رویا دارن، همه میخوان، همه خیلی زحمت میکشن، اون شانس لعنتی رو همه ندارن!
من بعد ازدواجم فهمیدم این حرفایی که خانمها میزنن که هوامو نداره درکم نمیکنه باهام حرف نمیزنه همه کشکه
خانمها میان کامل اقتدار مردشونو میشکنن و جبرانش نمیکنن بعد میگن چرا اون آدم سابق نیست
خب چون شما اون آدم سابق نیستید، به امنیت کامل رسیدید دیگه زدید زیر همه چی!
دندون خانومه رو اندو کردم تموم شده،
موقع پاشدن میگه: الان من برم خونه به هوش بیام، دندونم خیلی درد میگیره؟
بعنوان یه بیهوش خیلی سرحال بود 🤣😂