یکی چه قشنگ نوشته بود:
اونی که می گفت ادم هارو تو سفر میشه شناخت، جنگ ندیده بود.
خوبیهای ما را فقط کسانی میبینند که خودشان خوبند. میدونی چرا؟
چون آدمیزاد هر چه در ذات خودش باشد، در دیگران زودتر پیدا میکند.
دقیقا رو اون نقطه از بزرگسالی وایسادم
که هیچوقت نمیخواستمش.
همهچی منطقی، پر از مسئولیت و مراعات.🛒