من شدیداً به این اعتقاد دارم:
دل هایی که شاد میکنی
میشه "عجب شانسی اوردم" های زندگیت.
جمعه ها اینجوریه که آدم احساس میکنه داره عمرش رو هدر میده، مثل شنبه و یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه.
استرس جوریه که مغزت میگه: «باید بخوابی»، دلت میگه: «باید گریه کنی»، معدهت میگه: «باید بالا بیاری»، و تو وسطش داری به این فکر میکنی که چرا موبایلت رو تو یخچال گذاشتی.
اون اولای جنگ، ساعت 10شب بود با مامانم رفتم خوراکی بخرم، یه پسره داشت با دوستش پشت تلفن صحبت میکرد در حالی که به ما نگاه میکرد گفت حاجی تو محلمون سگ پر نمیزنه:))))