جمعه ها اینجوریه که آدم احساس میکنه داره عمرش رو هدر میده، مثل شنبه و یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه.
استرس جوریه که مغزت میگه: «باید بخوابی»، دلت میگه: «باید گریه کنی»، معدهت میگه: «باید بالا بیاری»، و تو وسطش داری به این فکر میکنی که چرا موبایلت رو تو یخچال گذاشتی.
اون اولای جنگ، ساعت 10شب بود با مامانم رفتم خوراکی بخرم، یه پسره داشت با دوستش پشت تلفن صحبت میکرد در حالی که به ما نگاه میکرد گفت حاجی تو محلمون سگ پر نمیزنه:))))
ترجیحاً تا اطلاع ثانوی با کسی توی کوچه و خیابون دهن به دهن نشید، هرچقدر مردم بیاعصاب و زودجوش بودن، حالا ۴ برابر شده و احتمال درگیری خیلی بالاست…
من اگه یه نفر وقتی خوابم سر و صدا کنه، سریع از خواب میپرم ولی با صدای پدافندا مثل نوزاد میخوابیدم. یعنی تحمل صدای شلیک رو دارم ولی تحمل آدم گاو رو نه.
این سه تا جوجه هر روز همینجوری پا میشن میان جلو در خونه غذا بگیرن.
گداهای مورد علاقم.💗
🤍●@Atomospher
804.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در دل سواحل مکران، جایی هست که کویر به دریا میرسه...🤎✨
موسیقی: مسعود بختیاری
سیستانوبلوچستان
🤍●@Atomospher