یه پیرزنی تو شهرستانمون میشینه تو مسجد برا خانوما تعریف میکنه که پسر من توی باغش از همین هلیکوپترا درست میکنه برای مبارزه با دشمن، هنوز نماز تموم نشده بود پسرشو برده بودن😂
این دخترایی که پوستشون سفیده ولی میرن یکاری میکنن برنزه و سیاه بشن هم مصداق بارز "آن کس که نداند و نداند که نداند" هستن.
فکر کنم این روزا حال و هوای خیلیامون تو همین جمله محمود درویش خلاصه بشه که گفته: «خوبم اما اگر فکر کنم، گریهام خواهد گرفت…»
اینکه پسرا میگن ببخشید یهو خوابم برد رو متوجه نمیشم، مثلا وسط تایپ کردن بودی یهو چشمات بسته شد؟
وقتى یه دخترو ناراحت ميكنيد و باهاتون قهر ميكنه ميزان انرژى كه برا آشتى كردنش ميزاريد ميشه مقدار دوست داشتنتون وگرنه به حرف كه همه عاشقن.
بابام اصلا کانسپت ادکلن مردونه و زنونه براش تعریف نشده و هرچی خوشش بیاد استفاده میکنه، الان یه مدته که خیلی جدی بوی وانیل میده.
والدین سالم محبت میکنند و عشق درو میکنند، درحالیکه والدین سمی ترس میکارند و انسانهایی سردرگم و سرخورده تحویل جامعه میدهند.
یه روز تصمیم میگیری دیگه همهی جزئیات زندگیت رو واسه کسی تعریف نکنی، یهو به خودت میای میبینی دیگه هیچکس ذرهای از خودت و زندگیت نمیدونه.
روی نیمکت پارک نشسته بودم، یه دختره رد شد به گربهای که کنارم لم داده بود اشاره کرد گفت"عزیزم مال شماسسست؟" گفتم نه من گربه ندارم. گفت "متاسفم ولی من دارم" و رفت.
ابن موشکا مردم رو روانی کرده:))))
من که یه روزی از این وضعیت بدی که الان توش هستم میام بیرون ولی یادم میمونه چه آدمایی همیشه کنارم بودن!
اونایی كه بر ميگردن ميگن: چرا با فلانى ميتونه تا آخر شب بيرون باشه به ما كه ميرسه بايد هشت شب خونه باشه؟
قضيه
اينجوريه كه: فلانى ارزش پيچوندن داره و تو نه!