انقدر خوشگلها زیاد شدن که ما معمولیها داریم میریم تو تیم زشتها.
حد وسط خوشگلی هم داره از بین میره.
کاش میدونستم فرو ریختن دیواره رحم چه ربطی به سردرد و حالت تهوع و درد ساق پا در حد مرگ داره=))))))
هر کجا که هستی یک قدم از اون یارویی که باید بهش توضیح بدی چطور باهات رفتار کنه فاصله بگیر، زود.
خوراکیای بچههامو میخورم تا اونا بدنشون مواد مضر دریافت نکنن. چیه این مادر آخه
هر کجا که هستی یک قدم از اون یارویی که باید بهش توضیح بدی چطور باهات رفتار کنه فاصله بگیر، زود.
کاش یه اپ بسازن به اسم بامبول، واسه ارتباط با دوستایی که قراره یه برنامه بچینیم همو ببینیم
جدی کاش تراپیستتون یه بارم که شده بهتون میگفت: "تو خراب کردی، بس کن مظلوم نمایی رو".