جدی کاش تراپیستتون یه بارم که شده بهتون میگفت: "تو خراب کردی، بس کن مظلوم نمایی رو".
دلم واسه روزایی که میتونستم سه فصل سریال رو تو یه شب تموم کنم تنگ شده. الان شیش ماه طول میکشه یه فصل رو کامل ببینم.
+“قوی باش، از خودت دفاع کن دختر”
- من وقتی از جام بلند میشم چون کمبود آهن دارم:
🤍●@Atomospher
خوراکیای بچههامو میخورم تا اونا بدنشون مواد مضر دریافت نکنن. چیه این مادر آخه
برادرم درحالیکه بوی هلو و گل بهاری میده اصرار داره بوی طبیعی بدن خودشه و از شامپوهای من استفاده نکرده.