+“قوی باش، از خودت دفاع کن دختر”
- من وقتی از جام بلند میشم چون کمبود آهن دارم:
🤍●@Atomospher
خوراکیای بچههامو میخورم تا اونا بدنشون مواد مضر دریافت نکنن. چیه این مادر آخه
برادرم درحالیکه بوی هلو و گل بهاری میده اصرار داره بوی طبیعی بدن خودشه و از شامپوهای من استفاده نکرده.
هر وقت احساس کردی تو کارت خوب نیستی به این فکر کن که عشق ابدی طراح مو و لباس داره.
کسایی که زود سین میزنن، فینگیلیش تایپ نمیکنن و ویس طولانی نمیدن و تو صفحه چت میمونن در قلب من جا دارن.
بدترین کار، تاکید میکنم، بدترین کاری که میتونین با یه نفر بکنید مقایسه کردنش با بقیه و دادن حس ناکافی بودن بهشه.
خدا رو شکر بعد از جنگ هیچ مشکل روحی و روانی پیدا نکردم. از قبل همه رو داشتم.
موهايمان در جوانى سفيد شد!
گفتند؛ ارثى است،
راست گفتند!
ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!
بزرگترین درس این چند روز واسه من این بود که وقتی بعد از جنگ برمیگردی خونت، قطعاً باید انتظار چند تا سوسک تو جاهای مختلف خونه رو داشته باشی.