خدا رو شکر بعد از جنگ هیچ مشکل روحی و روانی پیدا نکردم. از قبل همه رو داشتم.
موهايمان در جوانى سفيد شد!
گفتند؛ ارثى است،
راست گفتند!
ما وارثان اضطراب در تاريخ بوديم!
بزرگترین درس این چند روز واسه من این بود که وقتی بعد از جنگ برمیگردی خونت، قطعاً باید انتظار چند تا سوسک تو جاهای مختلف خونه رو داشته باشی.
وقتی داری تو مترو آهنگ گوش میدی که یهو صداش قطع میشه و میفهمی که گوشیتو زدن:
🤍●@Atomospher
روز من از وقتی بیدار میشم شروع نمیشه از وقتی شروع میشه که اولین چایی رو بخورم
دو سال پیش برا داداشم رفته بودیم خواستگاری بابام داشت مارو معرفی میکرد گفت آقا بینا ۲۱ سالشه داداشم گفت بینا ۲۶ سالشه.بابام بهش نگاه کرد گفت یعنی تو ۲۴ سالت نیست؟گفت نه ۲۸ سالمه