شما به خودتون نمیگین کاش از تمام مسایل مربوط به انسان مدرن فاصله میگرفتم میرفتم واسه خودم تو طبیعت زندگی می کردم؟
دوستهایی که وقتی حال نداری، ساکتی یا میری تو لاک خودت، نمیرن تو فاز دلخور شدن و درکت میکنن، خیلی باارزشن
آدم دوست دارمهای کسی رو باور میکنه که دوست داشتن تو تک تک رفتارهاش دیده بشه
بنظرم دیگه پیگیرم نشدی چون دوسم نداشتی؛
چون ذره ای دلت گیر نبود
چون رابطمون برات مهم نبود
چون قولات یادت نبود
نسل ما،
هر بار كه خواست كلمهى "آينده" را بنويسد،
حادثهاى،
جمله را نا تمام گذاشت..