راستش من آدم صبوری نیستم.
آخه وقتی انتخاب دیگهای جز صبر نداری؛ اسمش«صبر» نیست، اسمش «جبره».
من مجبورم!
شما رو نمیدونم ولی به نظرم دخترایی که زیاد صحبت میکنن و خوش صحبتن از انرژی زنانه بالایی برخوردارن و جذابترن
عشق و ابراز علاقه رو نمیدونم اما مطمئنم "احترام" آدمها رو تا ابد کنار هم نگه میداره...
متاسفانه ظرفیت روانیم به اندازهای نیست که بتونم خالی بودن حساب بانکیم رو تحمل کنم.