فردا آخرین جلسه شيمی درمانی خواهرمه (امیدوارم)، نشسته برای همه پرستاراش دستبند درست کرده.
🤍●@Atomospher
وقتی ماجرارو برای دوستت تعریف میکنی تازه میبینی چقدر احمق، بچه، ساده، طفلک و امیدوار بودی.
تو شرایطی که بغض دارم، سرم، پاهام، کمرم و دلم درد میکنه، پر از افکار منفیام و میلم به غذا به صفر رسیده، نمیتونم آدم خوش اخلاقی باشم.
اینکه استاک کردن یک آدم سی و خوردی ساله تهش به رتبه و تراز قلمچی ختم میشه خیلی بامزهست =)))))))
مشکل دلقک بودن و خوش خنده بودن اینه که هیچکی باور نمیکنه افسرده شدی و ته چاهی!
فکر میکنن داری بهونه میاری بپیچونیشون.
ادعای اینکه شامپوبدن طعمداری که میزنید باعث میشه اون بو رو بگیرید، پروپاگانداییه که هیچوقت خامش نمیشم.