از خواب بیدار میشی میخوای روزت رو با امید شروع کنی، میبینی بااینکه نه دیدی داشتی نه بازدیدی، ته گلوت یهجوریه.
بعضی وقتا دلم میخواد بهت زنگ بزنم بگم آدما دارن بهم آسیب میزنن و اذیتم میکنن، بعدش یادم میاد یکی ازون آدما خودت بودی
اینطوریه که اول دلت واسه تنهایی یکی میسوزه، هی با خودت میگی "چرا این طفلک هیچکس رو نداره؟ چرا همه تنهاش میذارن؟"
بعدا میفهمی همه حق داشتن.
از نظر من بهزاد لیتو تو ده سال اخیر بیشترین ثبات ممکن رو داشته، ۱۰ سال بصورت ممتد چرت و پرت تکراری میخونه.
تو سوپر مارکت خانمه به شوهرش گفت کنسرو املت؟! آخه کدوم خری کنسرو املت میخره ! در حالی که من دو تا از اونا تو سبدم داشتم به سرعت ازشون فاصله گرفتم
مامانم اومده خونمون، هرچقدر نگاه کرد نتونست چیزی پیدا کنه که بهش گیر بده، میگرنش عود کرد.
عذرخواهی نکنید تشکر کنید.
نگید ببخشید دیر کردم،
بگید ممنونم منتظر موندی.
نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم،
بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی.
نگید ببخشید اذیتت کردم،
بگید ممنونم که بهم لطف میکنی.
نگید ببخشید گند زدم،
بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی.
همیشه از نوع مثبت جملات استفاده کنید.
شبیه رهگذران آن سوی عابر پیاده نگاهم میکردی
و من در هر لحظه برایم سوال میشد
«هرگز به تو متعلق بودهام؟»