عذرخواهی نکنید تشکر کنید.
نگید ببخشید دیر کردم،
بگید ممنونم منتظر موندی.
نگید ببخشید که انقدر صحبت میکنم،
بگید ممنونم که به حرفام گوش میدی.
نگید ببخشید اذیتت کردم،
بگید ممنونم که بهم لطف میکنی.
نگید ببخشید گند زدم،
بگید ممنونم تو اشباهاتم صبوری میکنی.
همیشه از نوع مثبت جملات استفاده کنید.
شبیه رهگذران آن سوی عابر پیاده نگاهم میکردی
و من در هر لحظه برایم سوال میشد
«هرگز به تو متعلق بودهام؟»
هرجا هستید یه قدم از آدمی که اشتباهش رو قبول نمیکنه و بابتش عذرخواهی نمیکنه؛ فاصله بگیرید.!
برای اینکه بتونی چندتا کارو به صورت همزمان انجام بدی، باید تواناییهای مغزت بیشتر از مغز حیوان باشه. اگه به کارما اعتقاد داری یا درگیر ماه تولدتی، توان مغزت جوری نیست که بتونی همزمان هم رانندگی کنی هم با تلفن حرف بزنی. بزن بغل، راحت با گوشیت حرف بزن و مردمو اسیر عقبموندگیت نکن.
دوباره یاد استادم افتادم که بهش گفتم پایاننامه خانم فلانی با پایاننامه من مقاربت داره.
میخواستم بگم قرابت. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
آرمان گرشاسبی میگه
"به دلتنگی اگر باقی عمرت گذرد چه؟"
نمیدونم آقای گرشاسبی، نمیدونم.
شب،
مدفن خاطره هایی که نه ارزشی برای مرورشان وجود داشت و نه فردایی برای غروبشان...صرفا چشمان پر از اشک..
خلیجی برای عبورشان!