آرمان گرشاسبی میگه
"به دلتنگی اگر باقی عمرت گذرد چه؟"
نمیدونم آقای گرشاسبی، نمیدونم.
شب،
مدفن خاطره هایی که نه ارزشی برای مرورشان وجود داشت و نه فردایی برای غروبشان...صرفا چشمان پر از اشک..
خلیجی برای عبورشان!
چون یک زن هستم برای موفقیت باید تلاش زیادی داشته باشم؛ زیرا اگر شکست بخورم هیچکس نمیگوید اون نتواست، همه میگویند: زنان نمیتوانند!
عاقا این پوست لب از چی درست شده؟؟ روزی ۶ لایه ازش میکنم بازم یه چیزی واسه کندن وجود داره.
زندگی ایده آل:
شغلی که سرت باهاش گرم باشه و پول خوب در بیاری + کسی که دوستت داشته باشه + یکی دوتا دوست واقعی.
خدا نمیاد مستقیم بهت بگه دوست داره، یهو یه آدم مزخرف و تاکسیک رو از زندگیت حذف میکنه :)