کنارش اصراری به قوی بودن نداشتم؛
شاید بتوان گفت:
"این بالاترین مرحله دل دادگی در دنیای من بود."
زمانی از دست دادن برایِ من فاجعه بود! بعدها، آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن، ندارم.
خواهرزادم بهم گفت کثافت، وقتی اخم کردم و گفتم چرا حرف بد میزنی؟
گفت ببخشید دایی میخواستم بگم دوست دارم اشتباهی گفتم کثافت
تا حالا اینطوری آگاهانه گول نخورده بودم😂
به عنوان کسی که خیلی به جزئیات توجه میکنه تو زندگی معتقدم هرچی بی توجه تر و گاو تر باشی حالت بهتره.