اون جدایی نجاتت داد.
اون رفاقتی که تموم شد، پشتش یه دلیل خوب بود.
باور کن هر چی گذشت، به نفع تو تموم شد.
از یه سنی به بعد بزرگترین سرمایهی انسانی چیزی نیست جز داشتن کسایی که امنن تا پیششون خود بدونسانسورت باشی، عمیقن تا بتونی از ترسها و تاریکیهات هم بهشون بگی، و خیرخواهتن تا در کمال دلگرمی و حمایت بهت کمک کنن بهتر ببینی و کمکم رشد کنی.
از یه سنی به بعد بزرگترین سرمایهی انسانی چیزی نیست جز داشتن کسایی که امنن تا پیششون خود بدونسانسورت باشی، عمیقن تا بتونی از ترسها و تاریکیهات هم بهشون بگی، و خیرخواهتن تا در کمال دلگرمی و حمایت بهت کمک کنن بهتر ببینی و کمکم رشد کنی.
خطرناکتر از دوست حسود ، دوستیه که باهات رقابت پنهان داشته باشه ؛ مراقب انتخاب دوستاتون باشین
وقتی عشق واقعی باشه اشتباهات هیچوقت احساسات رو عوض نمیکنن، مغز عصبانی میشه اما قلب هنوز اهمیت میده.
معرکهترین تقدیمنامهای که تابهحال از یک نویسنده دیدم:
به یادِ پدر و مادرم که به من اجازه دادند در جستوجوی چیزهایی باشم که معنایشان را نمیفهمیدند.
بیوی اینستاگرام نیما فلاح رو که میبینم حظ میکنم...
یاد بگیریم
همه مون
🤍●@Atomospher
یه آشنا داریم همه بهش میگن حسین دکمه ای، حالا چرا؟؟ چون واسه عروسی خالم فیلمبردار بوده و فراموش کرده دکمه ی شروع دوربین رو بزنه:)))))
دلتنگی خیلی قوی تر از غروره ، اگه پیام نمیده از غرورش نیست احمق دلش برات تنگ نمیشه=)