بیوی اینستاگرام نیما فلاح رو که میبینم حظ میکنم...
یاد بگیریم
همه مون
🤍●@Atomospher
یه آشنا داریم همه بهش میگن حسین دکمه ای، حالا چرا؟؟ چون واسه عروسی خالم فیلمبردار بوده و فراموش کرده دکمه ی شروع دوربین رو بزنه:)))))
دلتنگی خیلی قوی تر از غروره ، اگه پیام نمیده از غرورش نیست احمق دلش برات تنگ نمیشه=)
نوشته بود
«همهی کسانی که به شما نزدیک میشوند دوستتان ندارند، بعضی نمی توانند از دور شلیک کنند»
پسر بی پول کنسله؟
بخدا عاشق نشدید عاشق شید حاضرید هرروز یچیزی به پسره دستی بدید فقط طرف غصه نخوره
آدمها برای کسانی که دوستشان دارند قانون ها را می شکنند
وبرای افرادی که مطلوبشان نیست
قانون می گذارند...
واقعن مریضا روز به روز دارن میرن تو یه لیگ دیگه زنه اومده میگه فک میکنم باردارم،میتونی از رو نبضم بگی هستم یا نه؟ زن مگه من یانگومم؟؟مگه اینجا کره ست؟؟؟؟؟