هیکلم الان یه فرمیه که هم معلومه ورزش میکنم، هم معلومه هروقت یکی گفته بریم بستنی بخوریم نه نگفتم.
چرا کسی در مورد سوگ اینکه دوستت بعد از یه مدت دیگه مثل قبل نیست و شبیه یه غریبه میشه صحبت نمیکنه؟
هم خودتون چهارچوب داشته باشين و هم با آدمایی بپرید که چهارچوب و خط قرمز دارن
آدم بی در و پیکر خیلی خطرناکه .
تو اروپا ۵ نفر به خاطر گرمای +۴۰ درجه جان باختن!
بعد تو خوزستان و جنوب کشور با دمای +۵۵ تا درجه سانتی گراد مردم تو صف وایسادن که چایی صلواتی بگیرن بخورن جیگرشون حال بیاد
آز آدمهایی که اول صبح زنگ میزنن متنفرم، از آدمهایی که اخر شب زنگ میزنن هم متنفرم، از آدمایی که کلا عادت دارن تماس بگیرن متنفرم، از آدما هم متنفرم.
طبق تحقیقات جدید: اگر در روز فقط ۲ ساعت سکوت کنید باعث رشد سلولهای مغزی جدید میشه.
تنها بودن خیلی خطرناک و اعتیادآوره، چون وقتی متوجه بشی تنهایی چقدر آرامشبخشه، دیگه نمیخوای با بقیه سر و کله بزنی...