7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کشتی گوربا میوف🤼♀️از کشور گورباستان :
🤍●@Atomospher
اگه به انلاین شاپی اعتماد ندارین لیست کد های رهگیریش رو چک کنین و چند تاشو بزنین تو سایت پست که ببینین ارسال شده اصلا؟ واقعیه؟اسم شاپ همونه؟ یا الکیه کلا
بچهی 4ساله مادرش فوت کرده؛ درکی از مرگ نداره.!
هرروز میاد میپرسه یعنی امروزم مرده؟!
خب من دوش آب سرد گرفتم، قهوه خوردم، دویدم، صبحونه خوردم، دوش گرفتم، خونهرو تمیز کردم و دیگه نوبتی هم باشه نوبت افسردگیه.
وقتی نمیتونی راجب حس و مشکلاتت با کسی حرف بزنی و اونا فکر میکنن الکی فاز ناراحتی گرفتی<<<<
این روزها دچار اضطرابم. کم حرفتر شدم. به گوشهای خیره میشم و نمیدونم چه خاکی باید به سرم بریزم.
تو زیباترین حزن من بودی،
عزیزترین زخم من بودی
و دلخواه ترین رنجم...
اینکه با افعال گذشته از تو یاد میکنم،
غم انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیده ام.