• افکارِ آنه •
برایت آن طلوع بعد از نماز صبح را میخواهم.برایت خنکی حرم و خلوتی بین الحرمین به هنگام قرائت دعای ندب
بگم تو گلوم بغض نشست باور میکنی؟
بگم من تا به حال یک بار هم نتونستم عطر ضریح ارباب رو در آغوش بگیرم باور میکنی؟
ای کاش
دعای ندبه روز جمعه
نگاه به طلوع خورشید بعد از نماز صبح
جاسمین ، ان شاء الله بتونی. همین.
آمین.
هدایت شده از فردایروزنبودنم.
انگشتای ظریف اندوه دور حنجرهم گره خوردن؛ دستت رو مشت کن، نفسم رو ببُر.
هدایت شده از چای و ایوون
گریه گریه گریه
بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مینامم. پس بیا دعا کنیم و از او این صحنهٔمبارک را امسال بخواهیم. هم تو و هم من و هم هر دلتنگ دیگری..
بآشد که سایهٔلطف حسین مارا در برگیرد..
• افکارِ آنه •
گریه گریه گریه بابونهٔسفید من پروردگار رو در ناتوان ترین حتی در توانا ترین روزهایم، قادر مطلق مین
میخوام. خدایا لطفاً..!
من میدونم؛ میدونم که سیاهم و ناچیز ، اما امام حسین! شما اگه فقط خوب ها رو بخری که امام حسین نیستی
امام حسینی که من میشناسم ، سیاه ها و خراب ها رو گرون تر میخره. من میدونم که از سیاه ، سیاه تر و از خراب ، خراب ترم؛ ولی خب منم دلم تنگه.
امام حسین!
لطفاً لطفاً لطفاً آقا جان
• افکارِ آنه •
چقدر اینجا خلوته
میدونم این سین ها همش الکیه ولی نمیتونم ثابت کنم
https://eitaa.com/Autonomie/1229
وااااییییییییی
خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم
#ف
~
اگه خوب بود حتمااااا
• افکارِ آنه •
https://eitaa.com/Autonomie/1229 وااااییییییییی خوندی اگه خوب بود منم بخونمممم #ف ~ اگه خوب بود حتما
ولی یک آدم نامرد تو طاقچه برام اسپویلش کرد
https://eitaa.com/Autonomie/1230
امیدوارم این فکر به ذهنت نزنه🙏🏻😕
#ف
~
اونا بدون خبر رفتن😭😭
من اگه چنین کاری بکنم ، قبلش خبر میدم و لینک جدید رو میدم تا یه هفته بمونه😭😭