7.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬#کلیپ #استاد_شجاعی
این عملکرد مذهبیاست که همه رو بیاعتقاد کرده!
ـ از دین زده کرده!
اگه مذهبیا اینن، من میخوام بیدین باشم❗️
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر همه گرامیان سلام علیکم
نقشه دشمن در مسائل اخیر و حمله به حجاب و پاسخ به اغتشاش ها و دستگیری ها که شاید برخی مسئولان از آن غفلت کرده اند، آمادگی ایران برای ملحق شدن به حکومت جدید جهانی و مجازی است که در آن، افراد جامعه تحت مراقبت های شدید اجتماعی متناسب با هنجارها (دستورات و بعضاً تعهدهای امضا شده یا اجباری بین المللی) قرار خواهند گرفت و ما در حال تمرین این رزمایش هستیم.
مقام معظم رهبری به عنوان نائب الإمام عجل الله تعالی فرجه نکاتی را قبلا و اخیرا فرموده اند:
تحول امری قطعی است، باید اراده خود را مؤثر در تحولات به کار گیریم.
ما وارد دنیای جدید خواهیم شد که مشکلات و مهنت های خاص خود را دارد.
باید تلاش کنیم جایگاه ایران اسلامی و منطق عریق خود را در آن دنیای جدید مشخص کرده و برای مردم، کشور و اهداف انقلاب و اسلام، امنیت و رفاه را به دست آوریم. (حضرت امام رحمه الله هم بارها بر دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم تأکید داشتند.)
حکمرانی اسلامی جنسش با حکمرانی های رایج فرق دارد.
در این رابطه می بایست:
اولاً، از دولتها و مسئولان پرسید که چه قراردادهایی در زمینه همکاریهای بینالمللی تاکنون امضا شده یا در شرف امضا هستند.
ثانیاً، اگر این تعهدات تبعات منفی دارد _ که نوعا دارد _ از هم اکنون فقه متداول و بلکه فقه اکبر (به تعبیر حضرت آقا) را متناسب با این شرایط ثانوی در نظر بگیریم.
ممکن است بتوان تلاش کرد با لطایف الحیلی از زیر بار آن تعهدات خارج شد چراکه برخی از مجرای مجلس شورای اسلامی و امضای شورای نگهبان هم عبور نکرده است.
این قراردهای به ظاهر غیر مرتبط، تحت یک برنامه هماهنگ در دنیا اداره می شوند که این قراردادها یا فشارها یا قوانین پذیرفته شده اکثریت دولتها و بعضاً ملتها می باشند؛ اهم آنها از این قرار است:
سند جامع ۲۰۳۰ ( سند سبک زندگی بردگی جهانی که فراتر از مسائل خرد آموزش جنسی است)
تعهدهای آب، هوا و محیط زیست (که بستر تمام فعالیتهای کشاورزی و سلامت پایدار است)
قوانین دریا (تعیین مرز آبهای آزاد و حریم سواحل کشورها با هدف تغییر رویکرد تبادل بین دولی به نفع سران کفر و استکبار.
قبلاً راه ابریشم بسیار پرمنفعت و امنیت ساز و مانعی بزرگ جهت خونریزی ها بوده است)
تعهدهای سازمان بهداشت جهانی و پزشکی (که ارگانی خصوصی و وابسته به یهود است که ایران شاگرد اول این نهاد بوده، هست و انشاءالله از این پس نخواهد بود.
تغییرات بنیاد ژنتیک انسان مهمترین رویدادی است که بشر در آینده شاهد خطرات غیر قابل کنترل آن خواهد بود)
قوانین اقتصاد مخصوصا بانکداری (بانک ها در دنیا یک هیولایی با ظاهری آرام، خدوم، بی خطر و ضررند که تمام زوایای زندگی و حیات بشری اعم از مادی و اخلاقی را دستخوش تغییرات اساسی قرار داده است.
نقطه بحران آفرینی بانک در دنیا چیزی پهناورتر از شکاف عمیق ربا در جوامع است.)
قوانین زمین (اعم از بیابان ها، مراتع، روستایی و شهری که بزرگترین مانع پیشرفت در کشور است به جهت تنگ گرفتن عرصه و تضییق مکنت و تخریب ذهنیت و ... و ...)
قوانین میراث فرهنگی (تغییر هویت یا نفوذ و تصاحب زمین و موقعیت ها.
مهم تر از همه، - بنا به گفته اهل تحقیق -تغییر رویکرد به تاریخ با مخفی نگه داشتن یا حذف تأثیر انبیای الهی علیهمالسلام و ادیان توحیدی در انتشار علم و گسترش معنویت و امنیت در جوامع مختلف و متمدن از جمله در پهنای سرزمین بزرگ پارس و آماده سازی برای اسلام ناب و ظهور منجی آخر عج !)
قوانین سیاسی-اجتماعی و حقوق شهروندی (متناسب با تعریف ویژه از انسان که همان برده برای شیاطین و حکام است)
قوانین علم (آموزش سکولارمحور و آمادگی برای دین گریزی یا دین ستیزی که انصافاً در آن، مقوله پرورش به نحو کاملی در جریان است یعنی پرورش با اهداف استکبار)
فراگیر شدن نگاه خاص به فناوریهای نوین (هوش مصنوعی به عنوان ابَرمرکب، می تواند با حمل اراده طواغیت، طی طریق مسیر ظلم و جور در جهان ظلمانی را در سریع ترین زمان و با قدرتی بی پایان انجام دهد، که شاید و دهها شاید همان دجٌال در قرب ظهور حضرت ولی عصر عجل الله باشد؛ و ما أدریکم ما دجال.)
قوانین نامحسوس قانونگذاری جهت تحکٌم، حکمرانی و کنترل بشر (یعنی برآیند اجرای عناوین سابق، جهت دادن به اذهان حاکمانِ اهل و نااهل، و مردم ضعیف و مستضعف، برای تدوین قانون استخفاف و استضعاف، آنهم به دست خود فرهیختگان، آزادیخواهان و حتی اهل دیانت در یک جامعه است.
تغییر ذهنیت و تبدیل معرفت، در واقع ابَرنفوذ در راستای پیدایش جرثومه خطرناک و آخرین حربه شیطان یعنی حکمرانی مجازی است.)
رزقنا الله لنصرة دینه و الآخر من أولیائه، المنتقم من أعدائه لآبائه و أمٌه، علیها و علیهم صلوات الله الذی یهتدی بنوره و علمه.
ضمن تشکر و با عذر از اطاله
احمد علی پرنیان
یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱
شیراز
جوار مرقد شریف علی بن حمزة بن موسی (ع)
14010830_دیدار با مداحان اهل بیت ع.mp3
25.25M
🎧 تحلیل مهم آیتالله میرباقری درباره «عبرتهای اغتشاشات اخیر»
(در جمع مداحان اهلبیت عصمت و طهارت، ۱۴۰۱/۸/۳۰)
⚡️ جریان غربگرا در زیرِ پوست دولتهای مختلف، از بخشی از نسل جوان ما #هویتزدایی کردند. رسالت هیئات مذهبی در بازسازی هویتی و #هویتسازی برای نسل جوان بر محور درگیری تمدنی است.
⚡️ تربیتِ انسان منتظر و انقلابی، کار هیئات است. اگر کسی برای امام حسین گریه نکند در راه خدا هم نخواهد جنگید و هزینه نخواهد داد. هیئت اگر هویت مهدوی و هویت انقلابی به جوانان بدهد، مطالبۀ آن جوان، اینقدر تنزل پیدا نمیکند که درخواست سِلف مشترک یا فوتبال مشترک و... داشته باشد!
⚡️ جریان غربپذیر و غربگرا با نفوذ در جریانهای مختلف(اعم از چپ یا راست)، میخواهند نگذارند مردم ایران مأموریت تاریخی خود را عمل کنند؛ آنها میخواهند #عصر_ظهور را به #رؤیای_آمریکایی تبدیل کنند.
⚡️ مطالبات مردمی باید زبان هیئت پیدا کند. مردم نه ایمانِ بدون نان میخواهند و نه ولنگاری میخواهند. مطالبات مردم را با ادبیات «ایمانی و فقهی و انقلابی» مطالبه و پیگیری کنید، نه با ادبیات «براندازانه یا غیرمنصفانه یا سخیف».
⚡️ شهادتهای اخیر شهادتهای کمنظیری بود که در آنها ازیکطرف، #فداکاری و از سوی دیگر، #رذالت، در سطح بالایی ظهور کرد. این شهادتها و ابتلائات اخیر، بستر خلوص و تفکیک صفوف و بستر جوشش ایمانی و انقلابی مردم است.
#حجاب
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
Z0000131 - Segment1(00_26_08.601-01_24_44.889).mp3
28.13M
🎧 سخنرانی آیتالله میرباقری
ایام فاطمیه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
8.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مرحوم آیت الله حائری شیرازی: دستتان برای اعدام محارب نلرزد!
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
14010916-آیةالله میرباقری.mp3
10.92M
📖 آیةالله میرباقری
جلسه بصیرتی، در حوزه علمیه آیتالله آخوند(ره) در همدان، ۱۴۰۱/۹/۱۶
🔍 رسالت کنونی حوزههای علمیه در تمدنسازی اسلامی
اهمیت معارفخوانی در هویت طلبگی
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
رستم نژاد.mp3
30.46M
🔊 سخنرانی در مراسم عزاداری روز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)
دفتر مقام معظم رهبری_قم
به کلام حجت الاسلام و المسلمین رستمنژاد در تاریخ ١۴٠١/۰۹/۱۷
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
📢 چرا عدهای، از قطارِ انقلاب اسلامی پیاده میشوند و به جبهۀ مقابل پناه میبرند؟
💠 آیتالله میرباقری:
🔶 انقلاب اسلامی حرکتی در برابر تمدن غرب است که میبایست مراحل مختلفی را تا رسیدن به آرمانهایش پشت سر بگذارد. بهطور طبیعی، انقلاب اسلامی در هر مرحله از حرکتش، با ریزشهایی روبهروست؛ زیرا در هر دوره، کسانی که نمیتوانند با آرمانها و برنامههای انقلاب اسلامی همگام شوند، بهتدریج ریزش میکنند. به عنوان نمونه، آنها که نمیخواهند از عقلانیت مدرن عبور کنند، با تکیه بر این عقلانیت، به نفی اصل انقلاب میپردازند؛ آنها راه رسیدن به سعادت و عدالت اجتماعی را همین عقلانیت مدرن میدانند و گمان میکنند که انقلاب اسلامی به بیراهه میرود! درواقع، آنها آرمانهای انقلاب و مقولاتی چون عدالت، امنیت و رفاه بشر را براساس همین عقلانیت مدرن، درک و تحلیل میکنند و عبور از آن را بهمعنای عبور از آرمانهای انقلاب و ناکارآمد و متحجرانه تلقی میکنند؛ از این جهت، در مقابل این مرحله از حرکت متعالی انقلاب اسلامی مقاومت میکنند و درنهایت، صف خود را از صف انقلابیون جدا میکنند. بر این اساس ریزشها، به عدم همراهی عدهای با مرحلهای از مراحل تکاملی انقلاب اسلامی برمیگردد.
از طرف دیگر، در هر مرحله، رویشی هم پیدا میشود؛ زیرا وقتی انقلاب اسلامی طرح جدید اجتماعی را پیش روی ملتها قرار میدهد و پیشرفتهای گستردهای را در عرصههای مختلف رقم میزند، قشر وسیعی از نخبگان و روشنفکران و یا مستضعفان و مظلومان در دنیای اسلام و در مقیاس جامعه جهانی، مجذوب انقلاب اسلامی میشوند و به این سو میآیند.
این ریزش و رویش، در همه مراحل تاریخی انقلاب اسلامی وجود داشته و در ادامۀ مسیر هم وجود خواهد داشت و طبیعی است.
🔶 انقلاب اسلامی از آغاز بر محور بسط خلافت الهیه حرکت کرد و به مبارزه با جریان استکبار و مبارزه با نظام سلطنتی بهعنوان یک ساختار عدالتگریز و دینستیز پرداخت و یک ایده اثباتی به نام «حکومت اسلامی» را مطرح کرد. در هر یک از این مراحل، با دقیقتر شدن و تبیین بیشتر آرمانهای اسلامی، عدهای، که برخی از ایدههای نظری و عملی خود را حذفشده میدیدند، از انقلاب جدا شدند! بهعنوان مثال، هنگامی که مبارزه به مرحله درگیری با اصل نظام سلطنت منتهی شد، گروههایی که سلطنت مشروطه یا مشروعه و یا دموکراتیزه شده را میخواستند، از قطار انقلاب پیاده شدند؛ چون گمان کردند که این انقلاب از آرمانهای صحیح خود فاصله گرفته است! یا در آنجا که امام انقلاب بر «جمهوری اسلامی» تأکید کرد؛ برخی که بهدنبال تحقق جمهوری سوسیالیستی و یا جمهوری با قیدهای دیگر بودند، این جهتگیری را متناسب با آرمانها خود ندیدند و ریزش کردند. مبارزات مارکسیستی بر علیه انقلاب اسلامی عمدتاً از همین مرحله شروع شد.
هنگامی که قانون اساسی تدوین شد نیز ریزش بر همین منوال بود. هواداران حکومت دموکراتیک و دین حداقلی وقتی مشاهده کردند که اسلام و ولایت فقیه به یک نظام حقوقی کلان در جامعه تبدیل میشود از انقلاب فاصله گرفتند.
از مرحلهای که انقلاب اسلامی وارد مبارزه جهانی شد نیز طیفی که به یک رفرم یا انقلاب در مقیاس ملی میاندیشیدند، فریاد برآوردند که ضرورتی ندارد ما هزینه یک انقلاب جهانی را بپردازیم؛ باید در حد حلوفصل مسائل ملی و عمران و آبادانی کشور خود تلاش کنیم. بنابراین، حاضر نشدند در بسط فرهنگی اسلام و انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی و مبارزه با نظام استکباری حاکم بر جهان همکاری کنند. به عبارت دیگر، وقتی انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلامیت نظام، تا مرز درگیری نظامی با استکبار ایستاد، حتی عدهای از طرفداران انقلاب اسلامی، به دلیل هزینه این حرکت، راه خود را جدا کردند؛ بدون آنکه به دستاوردهای این حرکت توجه داشته باشند.
در کنار همۀ ریزشهایی که در مراحل تکاملی انقلاب اسلامی روی میدهد، رویشهایی بسیار گستردهای نیز به وقوع پیوسته است که از آن جمله میتوان به رویش نسلهای جدید جوان، مؤمن و انقلابی، هویتیابی و قدرت گرفتن اسلام انقلابی و گرایش به اندیشه مقاومت در منطقه و جهان و تغییر در جبههبندی سیاسی جهانی و... اشاره کرد. (۱۳۹۰)
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
رزاقی.mp3
43.93M
سخنرانی در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)
دفتر مقام معظم رهبری_قم
سخنران حجت الاسلام و المسلمین رزاقی در تاریخ ١۴٠١/۰۹/۱۸
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
مبارزه سخت_1.mp3
4.76M
💠 آیتالله میرباقری (۱۳۹۹):
🔸 مبارزۀ مجازی در سطح #کاربری، کافی نیست!
ما متأسفانه صرفاً کاربران فضای مجازی هستیم و در #مدیریت و #حکمرانی آن حضور نداریم!
دولتِ الکترونیکِ ما هم کاربرِ حکمرانیِ مجازی است و با حکمرانیِ مجازیِ دشمن چالش نمیکند!
🔸 ما باید مسیر گسترش فضای مجازی را بهنفع خودمان تغییر دهیم و افق توسعۀ آن را ما طراحی کنیم.
🔸 مبارزه با حکمرانی مجازی دشمن، هم بهصورت نرم اتفاق میافتد و هم بهصورت سخت.
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC
آیت الله حائری شیرازی
چرا فوتبال زیباست؟! (قسمت 2️⃣)
⚽️ خوب حالا در فوتبال چه خبر است؟ در فوتبال «#نظارت صد در صد» هست. این بازیکن با دوتا انگشتش، گوشه لباس رقیبش را گرفته. دوربین میاندازد روی این؛ این یعنی نظارت صد در صد هست! از همه طرف دوربین میبارد رویش. همه چیز تحت کنترل است.
⚽️ #رقابت صد در صد هم وجود دارد. میبینید که رقابت واقعاً آزاد است. صد در صد با هم رقابت دارند، کینه ندارند، دشمنی ندارند، بلکه رقابت دارند.
⚽️ سوم، «#عدالتِ صد در صد» است. اگر داور به اندازۀ یک مو تفاوت قائل بشود، این صحنۀ قشنگ، میشود زشتِ زشت. حکومتی خوب است که در آن، اینچنین عدالتی وجود داشته باشد.
⚽️ «#امنیت صد در صد» هم دارد. با بودن داور، بازیکن از ظلم و تعدی رقیبش در امان است. رقیبش حق ندارد یک ذره کاری بکند که او را آزرده کند. بیادبترین انسانها وقتی میآید در حالت بازی، از مؤدبترینها میشود؛ خودش را کنترل میکند. جامعه نمونه این است که بیادب را ادب کند.
https://eitaa.com/joinchat/2461139034Cebf89e083b
@Ahllbayt110
https://rubika.ir/joing/CICCHHBD0WQGLNRSMZYRMQJLBAAWLCEC