•بُـشْـرْیٰ•🇮🇷
_ دیروز تا عمود ۷۰۰ با ماشین رفتیم و بقیه اش رو پیاده 🚶🏻♀
چون صبح شد و آفتاب زده بود عمود ۷۸۰ توی موکب لنجانی ها استراحت کردیم تا شب .💆🏻♀(یعنی غروب )
دوباره رافتادیم تا عمود حدودای ۹۳۰ اینا رفتیم ،و چون خالم اینا از یه موکب تو عمو ۱۰۶۸ خیلی تعریف کرده بود و ما شارژمون تموم شد 🌝😂🚶🏻♀
پس تا ماشین گرفتیم تا اونجا بریم،اما بخاطر اینکه خالهی گرامی اشتباه آدرس داده بود. تا ۱۰۷۶ رفتیم 🦥
حالا اینکه چقدر طول کشید تا پیداش کنیم اون موکب رو وللش،اینکه جا نداشتو در یاب 😂
خلاصه تو یکی از چادر عراقی ها (خیلی ام کثیف بود ) خوابیدیم تا صبح که گرم شد بریم یه جای خوب که رفتیم !🌚
تا الان که دوباره زدیم بیرون 🚶🏻♀🫀✨🥲
843.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پویش جالب و گسترده زائرین اربعین در حمایت از ایران
⁉️⁉️دوستان امشب رمان رو دیرتر قرار میدم و بعدشم محفل داریم درباره پوشش اجباری⁉️⁉️