هدایت شده از سـاداتْــ⁴⁷²؛🇮🇷
بسم الله 🥲
من آمدم 🫂😂🤌🏻
یه نکته 🗿
دوستان و ادمینای زحمت کش
اهم اهم
بچه ببینید ما برای حضرت فاطمه و خشنودی صاحب الزمان و اینکه یه کاری در راستای انقلابمون کرده باشیم کانال زدیم ،ما دنبال طرفدار جمع کردن نیستیم مگه ما میخوایم سلبریتی بشیم ؟؟
نه ،قطعا ن!
ما میخوایم مردم رو آگاه کنیم ،میدونستید اگر یکی بیاد یکی از پست هامون رو ببینه یه جرقه ی خییلییییییییی ریز تو زندگیش ایجاد شه حتی بدون اینکه بیاد یه پیام بده تو ناشناس چقدررررر ارزششش بالاتره ؟
پس بیخودی ذهن خودتون در گیر نکنید و قبل از هر فعالیت به خودتون یاد آوری کنید که برا خشنودی اباعبدالله دارید کار انجام انشاءالله قبول باشه 💆🏻♀💚✨
پس خودتون رو اذیت نکیند ؛ خب؟:)))