°بـِسمـ رَبِّ مـوشـَکـای ایـرانـی✨°
-بوی باروت و خاک نم خورده... اینجا ایرانه و اینم میدونِ جنگ هر کی مرد جنگه بسم الله ❗
-ما؟ ساندیس خور🦦🧃
+اینجا؟پشت جبهه 💬
مقر فرماندهی:@rahbar_enghelab_ir
کپی ام نوش جونت:)
¹.³k.....✈️.....¹.⁴k
۱: سلام ،من به جای شیفته جواب میدم : چشممم❤️
۲: اوهوم
۳: ..
حوصله ندارم بقیه اش رو جواب بدم پس نتیجه میگیریم رمان و چالش داریم ،از فعالیت های بقیه استفاده میکنیم 😌🌷✨