🫂❤️
.
راستشو بخوام بگم تلاوت حاج حامد رو بیشتر گوش میدم چون متناسب با هر آیه یه آهنگ و لحن مناسبی داره که همیشه آدمو به وجد میاره💫
تلاوت از سیدحسینین هم گوش میدم، یه سری از تلاوت هاشون جدا محشره🌱
اما لحن و آهنگ خوندنشون خیلی اوقات شبیه همه و با یه مقام میخونن غالبا
.
اره بابا اصن انقد ناراحت شدم که الان ریموت میکنم از کانال😔😔😂(اخه دختر چرا باید ناراحت بشمم🫂)
.
شخصیت تو رو دوست دارم که انقد مُصِرّی😂
همش همش، واقعا همش💫
اگه بخوام صرفا چیزی ک الان یادمه رو بگم اون تلاوت معروف سوره یوسف، آیه ۱۹
وگرنه همشون عالیه
.
باز این یه چیزی😂
شمس القراء🌚
.
عاشقتونم؛ ول نمیکنید😂
- حاجی
- اینو جواب دادم
- اصن این حرفا چیه😭😂
- اینو دیگه اجازه بده بگم هر۲🤣فقط وقتایی که همو میکوبن بعد یه دفعه میبینن که عه اقای ابولقاسمی هست چرا به خودمون بزنیم، و میریزن سر حاج احمد🥲😂
- جنبه هردو۲۰✔️😎
منم دقیقا تو همین وضعیت گیر کردم😂
فردا صب ثبت نام کردم، ولی هنوز زنگ نزدن
ببین میتونیم یه کار کنیم
من توی فرم ثبت نام زده بودم ۹ نفریم ولی الان قراره ۴ نفر باشیم، تو بهم بگو چند نفرین که اگه به من زنگ زدن من بگم که مثلا همون ۹ نفریم
البته اگه توهم ضبط صبح ثبت نام کرده باشی🌚
.
اره منم بهمنم😂😎
.
حتما، پست بعد میزارم🌱
پن:مربوط به https://eitaa.com/Baharr_128/1010
بچه هایی که برا فرداظهر ثبت نام کردین و هنوز قطعی نشده؛
اگه امشب به من زنگ بزنن و قطعی بشه میتونین به عنوان همراه من بیاین
من ۵ تا همراه دیگه میتونم با خودم بیارم✔️