eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه رمان عاشقانه دوست دارید، ارتداد رو بخونید. اگه سیاسی دوست دارید، ارتداد رو بخونید اگه مذهبی دوست دارید ارتداد رو بخونید اگه تاریخی دوست دارید ارتداد رو بخونید اگه نمیدونید چرا ۲۲ بهمن مردم انقلاب کردن ارتداد رو بخونید اگه واستون سواله که اگه انقلاب نمیشد الان ایران چه شرایطی داشت ارتداد رو بخونید ..
دست مریزاد وحید یامین پور🔥 نمیشه گذاشت زمین این کتاب رو ..
داداشیا فردا امتحان مهمی دارم، واسم دعا کنین🤍 شبتون خوش:))🌙
بچه ها، فردا رو روزه بگیریم وصلش کنیم به ماه رمضون؟🌚 پایه این؟ بگین بهم واسه ماه رمضونم باید چند تا سوال ازتون بپرسم^^
داداشمی❤️ بخوابین زود سحر خواب نمونین😭😂 . سحر میبینمت🌚😂 . خب خداروشکر که هستین✌️🏻 دو روزز🥲 . شما دیگه ثوابا رو درو کردی🔥😂 قبول باشه ‌. ببین اخه چیزی که هست اینه که من خودم کلی روزه قضا دارم کلی که میگم بالای ۳۰، ۴۰ تا منظورمه😂 و الان یه جورایی دارم به خودم لطف میکنم، هم روزه قضای پارسالمو میگیرم کفاره نمیدم و هم کم میشه روزه هایی که به گردنمه و خب البته از ثواب روزه آخر شعبانم نباید غافل شد :🌱 امام صادق "ع": هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگیرد و به روزه ماه رمضان وصل كند، خداوند ثواب روزه دو ماه پى در پى را برایش محسُوب مى كند. (وسائل الشیعه، ج 7، ص 375، ح 22) پ‌ن:حالا سه روز نشد یه روز آخرم انشاءالله قبوله😂
چخبرهه استرس اگه نگیری خوب میدی انشاءالله 🤝🫂 . فدات شمم، اره خداروشکر راضیم . پست بعدی که میزارمو ببین، مخصوصِ تو🤍
به نظرم وقتی تعداد امتحانا زیاده بهترین راه قرعه کشیه💘 به قید قرعه یکیشو بخون حداقل بگی داشتم اینو میخوندم واسه بقیه وقت نکردم😭😂 . نه ببین تو یا بخاطر عذر شرعی یا مریضی یا مسافرت یا به هر دلیلی که موجهه برای روزه نگرفتن، روزه نگرفتی، و یا عمدا روزه نگرفتی‌. اگه روزه نگرفتنت عمدی نبوده بازم ۲ تا چیز داره : یا روزه پارسالته یا برای سال های قبل اگه روزه های پارسالتو تا ماه رمضون سال جدید نگیری، باید عید فطر کفاره بدی( به ازای هرروز یه مقدار پولی باید بدی) ولی اگه از پارسالت روزه قضا نداری و روزه قضاهات برای سال های قبل تره کفاره نمیخواد، فقط باید قضاشو بگیری اگرم عمدی روزه نگرفتی داستانش فرق میکنه پ‌ن:اگه توضحاتم پیچیده بود میتونی زنگ بزنی " ۰۹۶۴۰" واست قشنگ توضیح میده✨🪴
غلام علم و صنعتتونم اصن🧡⚡️ ‌. آدم تو هرسنی، اگه درس نخونه درجا میزنه گفتم یه سری سوال باید بپرسم به همین چیزا ربط داره اول باید ببینم که ماه رمضون چجوری زندگی میکنین، بعد برنامه بریزیم باهم>>🥲😂 . بوس🦋 پست بعدی میگم✔️
- ماه رمضون، عادت داری تا سحر بیدار باشی؟ - اگه تا سحر بیدار میمونی، اون زمان چیکار میکنی؟ - چقدر خوندن قرآن و دعای روزهای ماه برات مهمه؟ - روتین زندگیت توی ماه رمضون چیه؟(مدرسه یا کلاس رفتنت، قرآن خوندن، هیئت رفتن، کتاب خوندن، آشپزی یا هرچی ..*) - حاضری توی ماه رمضون یه گناهی یا کاری که بهت آسیب جسمی روحی زیادی میزنه و ازش بدت میاد رو ترک کنی،هر چند سخت؟
بچه ها مرسی از کسایی که جواب دادن🌱 امیدوارم همینقدر که الان انگیزه داریم واسه شروا ماه رمضون، تا تهش ادامه بدیم و به برنامه هایی که قراره بریزیم واقعا عمل کنیم🌚🥲 اگه یه جاهایی من کم گذاشتم از شما میخوام که کمکم کنین🪄