eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
غلام علم و صنعتتونم اصن🧡⚡️ ‌. آدم تو هرسنی، اگه درس نخونه درجا میزنه گفتم یه سری سوال باید بپرسم به همین چیزا ربط داره اول باید ببینم که ماه رمضون چجوری زندگی میکنین، بعد برنامه بریزیم باهم>>🥲😂 . بوس🦋 پست بعدی میگم✔️
- ماه رمضون، عادت داری تا سحر بیدار باشی؟ - اگه تا سحر بیدار میمونی، اون زمان چیکار میکنی؟ - چقدر خوندن قرآن و دعای روزهای ماه برات مهمه؟ - روتین زندگیت توی ماه رمضون چیه؟(مدرسه یا کلاس رفتنت، قرآن خوندن، هیئت رفتن، کتاب خوندن، آشپزی یا هرچی ..*) - حاضری توی ماه رمضون یه گناهی یا کاری که بهت آسیب جسمی روحی زیادی میزنه و ازش بدت میاد رو ترک کنی،هر چند سخت؟
بچه ها مرسی از کسایی که جواب دادن🌱 امیدوارم همینقدر که الان انگیزه داریم واسه شروا ماه رمضون، تا تهش ادامه بدیم و به برنامه هایی که قراره بریزیم واقعا عمل کنیم🌚🥲 اگه یه جاهایی من کم گذاشتم از شما میخوام که کمکم کنین🪄
خیلی اسم قشنگی داری💫 نه بهار اسم اصلیم نیست، اما به نظرم شخصیتم توی این کانال حداقل به اسم بهار میخوره🥲😂 و این اسم رو واقعا دوست دارم ممنونم از محبتت؛))❤️🫂
قصدم نبود جواب بدم ولی خب باشه بخاطر تو😂🎈
Bahar | بــــــــهـار 🌱
- ماه رمضون، عادت داری تا سحر بیدار باشی؟ - اگه تا سحر بیدار میمونی، اون زمان چیکار میکنی؟ - چقدر خو
- اصلا از مهمترین ارکان ماه رمضون واسه من بیدار موندن تا سحره🪐 و سعی میکنم کلا ساعت خوابمو تغییر بدم و شب رو بیدار بمونم🌚 پ‌ن: پیاماتون رو که میخوندم بیشتریا نوشتین بخاطر مدرسه نمیتونین بیدار بمونین، پیشنهادم بهتون اینه که نیمه اول ماه رمضون رو مثل قبل بخوابید ولی بعدش که عیدِ و تعطیلات اگه خواستین ساعت خوابتون رو تغییر بدین*🌿 - اینو امسال قراره با شما بچینم✨ - خیلیی دوست دارم که روزی چند صفحه رو بخونم اما واقعا تنبلی میکنم، ولی امسال قول دادم که تنبلی رو کمش کنم و بیشتر برم سمت قرآن❤️‍🩹 - اینم که امسال قراره با شما تغییر کنه - بلهه انشاءالله ✌️🏻
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از قشنگیای فردا تکرار این صحنه ست🤌🏻😭
اولین سحری ماه رمضونم خوردیم (:☕️ "اولین قولی که باید بدیم میدونین چیه؟" شعبان استغفار کردیم .. امیدمون اینه که خدا مارو بخشیده🤍 پس مهمی که میدیم این باشه که تا آخر ماه رمضون این روح رو که الان پاکِ پاکِ همینطوری قشنگ و بدون آلودگی نگه داریم*🌙 مواظب چشم‌مون باشیم که گناه نبینه لب‌مون که حرف نامربوط و گناه نزنه گوش‌مون که گناه نشنوه . شیطان توی این ماه بزرگ قدرتی برای وسوسه مون نداره، پس اگه خودمون بخوایم که گناه نکنیم قطعا می‌تونیم، قطعا! 🦋✌️🏻
وای بچه هاا🤣
دنیا واقعا چقد کوچیکههه😂
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کانالای روبیکاموداشتم چک میکردم این پست یکی از فن پیجاس که رفته بود محفل و کلیپش رو گذاشته نمیدونم که پیاممو میبینه یا نه ولی یکی از فیلمایی که گرفتم و خیلیی خوب در اومو دییقا این صحنه بود😭😂 البته زاویه ای که من فیلم گرفتم بهتر بود ولی خببب بازم جالبه که تو یه روز رفتیم و از یه صحنه فیلم گرفتیم😂🔥