بسماللهالرحمـٰنالرحیم 🌿🪐
تَظُنُّ أَنْ يُفْعَلَ بِهَا فَاقِرَةٌ ﴿٢٥﴾
چون یقین دارند که در معرض عذابی کمرشکن قرار خواهند گرفت. (۲۵)
كَلَّا إِذَا بَلَغَتِ التَّرَاقِيَ ﴿٢٦﴾
این چنین نیست [که می پندارد]، هنگامی که جان به گلوگاه رسد، (۲۶)
وَقِيلَ مَنْ ۜ رَاقٍ ﴿٢٧﴾
و [کسان بیمار] گویند: درمان کننده این بیمار کیست؟ (۲۷)
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسماللهالرحمـٰنالرحیم 🌿🪐 تَظُنُّ أَنْ يُفْعَلَ بِهَا فَاقِرَةٌ ﴿٢٥﴾ چون یقین دارند که در معرض عذ
آیه هایی که حفظ کردیم زیاد شده
حتما مرور کنین وگرنه همش میپره⚡️
هدایت شده از قهوه تلخ من…!
اگه حرف اول اسمتونو ب بذارید چی میشه؟!
من میشه بگین🤣
https://eitaa.com/babonekhanom/6665
حالا اشکال نداره
بگو ببینم کتاب چی خریدی🤝
Bahar | بــــــــهـار 🌱
📪 پیام جدید نظرم اینه روانی اینم:))))) #دایگو
بچه ها جون کسی میدونه حاج حامد اینجا توی چه مقامی میخونن؟
والا منم نمیدونم فلسفه ش چیه
.
عه شروع شد؟
چه زود🗿
.
مرسی که خبر دادین*🌱
پن:https://eitaa.com/moallatv3/1536
.
سلام عزیزم خداروشکر
عهه نگفتم؟😂
اگه یادم رفت بگم شما پیش فرضتون این باشه که من هرروز منتظر خبر حفظ تون هستم 🤍
بعدم خجالت ینی چییی؟ چه معنی میده اصن
فردا به صورت ویژه منتظر پیام تو هستم😂✨
.
راستش فک نکنم
پارسال ضبط محرم رو رفتم ولی اصلا مدیریت درست حسابی نداشت
مخصوصا فضا واسه خانوما خیلی کم بود
و از همه مهمتر مداح هایی که دعوت میکنن ..
حاج میثم اگه بود شاید میرفتم، ولی خب نیستن🥲
شماها چی، میرین؟