بسماللهالرحمـٰنالرحیم 🌿🪐
تَظُنُّ أَنْ يُفْعَلَ بِهَا فَاقِرَةٌ ﴿٢٥﴾
چون یقین دارند که در معرض عذابی کمرشکن قرار خواهند گرفت. (۲۵)
كَلَّا إِذَا بَلَغَتِ التَّرَاقِيَ ﴿٢٦﴾
این چنین نیست [که می پندارد]، هنگامی که جان به گلوگاه رسد، (۲۶)
وَقِيلَ مَنْ ۜ رَاقٍ ﴿٢٧﴾
و [کسان بیمار] گویند: درمان کننده این بیمار کیست؟ (۲۷)
Bahar | بــــــــهـار 🌱
بسماللهالرحمـٰنالرحیم 🌿🪐 تَظُنُّ أَنْ يُفْعَلَ بِهَا فَاقِرَةٌ ﴿٢٥﴾ چون یقین دارند که در معرض عذ
آیه هایی که حفظ کردیم زیاد شده
حتما مرور کنین وگرنه همش میپره⚡️
هدایت شده از قهوه تلخ من…!
اگه حرف اول اسمتونو ب بذارید چی میشه؟!
من میشه بگین🤣
https://eitaa.com/babonekhanom/6665
حالا اشکال نداره
بگو ببینم کتاب چی خریدی🤝
Bahar | بــــــــهـار 🌱
📪 پیام جدید نظرم اینه روانی اینم:))))) #دایگو
بچه ها جون کسی میدونه حاج حامد اینجا توی چه مقامی میخونن؟
والا منم نمیدونم فلسفه ش چیه
.
عه شروع شد؟
چه زود🗿
.
مرسی که خبر دادین*🌱
پن:https://eitaa.com/moallatv3/1536
.
سلام عزیزم خداروشکر
عهه نگفتم؟😂
اگه یادم رفت بگم شما پیش فرضتون این باشه که من هرروز منتظر خبر حفظ تون هستم 🤍
بعدم خجالت ینی چییی؟ چه معنی میده اصن
فردا به صورت ویژه منتظر پیام تو هستم😂✨
.
راستش فک نکنم
پارسال ضبط محرم رو رفتم ولی اصلا مدیریت درست حسابی نداشت
مخصوصا فضا واسه خانوما خیلی کم بود
و از همه مهمتر مداح هایی که دعوت میکنن ..
حاج میثم اگه بود شاید میرفتم، ولی خب نیستن🥲
شماها چی، میرین؟
Bahar | بــــــــهـار 🌱
اوهوم، من فک میکردم به نمایشگاه نمیرسه ولی خداروشکر رسید نه، فک کنم تنها کتابی که از یامین پور نخوند
واجب شد بخونم
توی داستان فراموشی نوشته ماجرای فکر اوینی یه جورایی شبیه مقدمه ی این کتابه ..
و من حسرت میخورم که چرا نخوندمشش🥲🥲