eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/babonekhanom/6665 حالا اشکال نداره بگو ببینم کتاب چی خریدی🤝
Bahar | بــــــــهـار 🌱
📪 پیام جدید نظرم اینه روانی اینم:))))) #دایگو
بچه ها جون کسی میدونه حاج حامد اینجا توی چه مقامی میخونن؟
اوهوم، من فک میکردم به نمایشگاه نمیرسه ولی خداروشکر رسید نه، فک کنم تنها کتابی که از یامین پور نخوندم همون باشه🥲 داستان فراموشی رو شروع کردم و با یه شاهکار دیگه ای از آقای یامین پور مواجه شدم>>>> با اینکه هنوز حتی ۵۰ ص هم نخوندم ولی مشخصه که چه کتاب خفنیه🤌🏻
والا منم نمیدونم فلسفه ش چیه . عه شروع شد؟ چه زود🗿 . مرسی که خبر دادین*🌱 پ‌ن:https://eitaa.com/moallatv3/1536 . سلام عزیزم خداروشکر عهه نگفتم؟😂 اگه یادم رفت بگم شما پیش فرضتون این باشه که من هرروز منتظر خبر حفظ تون هستم 🤍 بعدم خجالت ینی چییی؟ چه معنی میده اصن فردا به صورت ویژه منتظر پیام تو هستم😂✨ . راستش فک نکنم پارسال ضبط محرم رو رفتم ولی اصلا مدیریت درست حسابی نداشت مخصوصا فضا واسه خانوما خیلی کم بود و از همه مهمتر مداح هایی که دعوت میکنن .. حاج میثم اگه بود شاید میرفتم، ولی خب نیستن🥲 شماها چی، میرین؟
Bahar | بــــــــهـار 🌱
اوهوم، من فک میکردم به نمایشگاه نمیرسه ولی خداروشکر رسید نه، فک کنم تنها کتابی که از یامین پور نخوند
واجب شد بخونم توی داستان فراموشی نوشته ماجرای فکر اوینی یه جورایی شبیه مقدمه ی این کتابه .. و من حسرت میخورم که چرا نخوندمشش🥲🥲
سلامم🌱 خب همینکه رفیقت میره خوبه> . جالبه👍🏻 فلسفه انتخاب بیرجند: . انشاءالله که هرچی صلاحه❤️ . ایشون که هرسال میان ولی با توجه به جراحی که صحبتش رو کردن نمیدونم امسالم میان یا نه ..
که اینطور انشاءالله حالشون خوب شه زودتر . نه هنوز نگفتن . اوهوم، اگه کسی رفت مارو مستفیض کنه🥲 . نه حسینیه معلی
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیزی نمیارین نمیارین وقتی میارین گونی پفک میارین😂 آقا خوردن این حجم عظیم پفک کار من و یه خانواده و یه فامیل نیست پنج‌شنبه که اومدید جشنِ تولد کتاب همه با هم می‌خوریم😬