eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
نه هنوز ینی انقدری که این دو ساعت استرس کشیدم تو کل زندگیم نکشیده بودم وای واقعا اگه نشه بریم تا یه ماه افسردگی میگیرم
رسیدمممممممم😭😭😂 ۵ دیقه به ۷ رسیدم دوییدمممم و گفتن بدوو داره ضبط شروع میشههه🔥😂 الانم دارم از محفل بر میگردم تازه تموم شد
خیلی جذاب بودددددو مثل همیسههه:)))) اسپویل نمیکنم چون هم رسالت خیلی تاکید داشت و گفت هیج عکس و فیلمی بیرون نره و اصلا راضی نیستن اینم میگم به بچه هایی که رفتن و از دکور و همه چی عکس فرستادن که نکنین عوامل محفل راضی نیستن . گذاشتن گوشی ببرم و عکس و فیلم گرفتم ولی با بدبختی🥲😂 فعلا نمیفرستم به همون دلیلی که گفتم البته بد شانسیم اوردم یه تیکه هایی فک میکردم دوربینم روشنه ولی درواقع نبود 💘
کلی تیکه حامینی جذاب داشت🥲🥲❤️‍🩹
خیلی خفن بودن همشون مث همیشه فقط اینکه من منتظر بودم تموم شه برم عکس بگیرم باهاشون و سید و حاجی تا تموم شد سریع فرار کردن و ما ناکام موندیم🥲😂👨🏻‍🦯 ولی همینکه بلخره طلسم محفل شکست و تونستم برم جای شکرش باقیه تا ابد💆🏻‍♀
همه چیییی همه چی مث قبلنا🫂🫂
نه بابا حال و هواش مث قبل بود تقریبا اره میخندیدن😂 گریه + خنده .. همه چی بود . لباسش خیلی نایس بود😭😂 سیدم مث همیشه تیپ زده بود وای موهای جدید حاجیو دیدین؟ خیلی باحال شده . ببین از یک ظهر شروع میشه تا حدود ۱۱ ، ۱۲ شب وسطش کات میدن و تماشاچیا که عوض میشن یه ساعت اینا طول میکشه تا بشینن و درست شه بعد خب هر کسیم میاد نزدیک یه ساعت طول میکشه برنامه شو اینا و یه سریاشو حذف میکنن تو برنامه اصلی
اقا من میدیدم حاج حامد و حاج احمد معمولا پلیور میپوشن و سیدم چند تا لباس رو هم ولی فک نمیکردم انقد سرد باشه🥶😂
سلام دادا من رفته بودم دیگه حاجی😭😂
خیلیی دارم جلوی خودمو نگه میدارم که پیاماتونو الان نخونم و بزارمش واسه فردا چون هم گوشیم شارژ نداره هم خودم دارم غش میکنم فردا میام همرو جواب میدم🌱 ماچ از راه دور برین لالا ✔️🫂
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین برنامه تموم شد حاجی و سید سریع وسایلاشونو جمع کردن و رفتن👨🏻‍🦯 البته واقعا هم درک میکنم فک کن ۳۰ روز ، هرروز ۱۰ ساعت سر ضبط باشی و بخوای با ۱۰۰ نفر عکس بگیری خسته کننده س دیگه . ببین کلا خیلی کار خاصی ندارن ینی حداقل من که رفته بودم اینجوری بود که بیشتر سر ضبط بودیم، یه وقتایی که کات میخورد داورا هم میرفتن پشت صحنه و اگر هم بودن با عوامل و اینا داشتن برنامه هاشونو هماهنگ میکردن فقط حاج اقا قاسمیان یه وقتایی چهچه میزد و با تماشاگرا شوخی میکرد البتههه اینم بگم بچه ها که میومدن پیش سید امضا بگیرن یا باهاش حرف بزنن ، بغلشون میکرد و درست حسابی صحبت میکرد حاجی هم همینطور وقتی کات میخورد بعضیا سریع میومدن عکس بگیرن چیزی نمیگفت عکس میگرفت🥲