نه بابا حال و هواش مث قبل بود تقریبا
اره میخندیدن😂
گریه + خنده .. همه چی بود
.
لباسش خیلی نایس بود😭😂
سیدم مث همیشه تیپ زده بود
وای موهای جدید حاجیو دیدین؟ خیلی باحال شده
.
ببین از یک ظهر شروع میشه تا حدود ۱۱ ، ۱۲ شب
وسطش کات میدن و تماشاچیا که عوض میشن یه ساعت اینا طول میکشه تا بشینن و درست شه
بعد خب هر کسیم میاد نزدیک یه ساعت طول میکشه برنامه شو اینا و یه سریاشو حذف میکنن تو برنامه اصلی
اقا من میدیدم حاج حامد و حاج احمد معمولا پلیور میپوشن و سیدم چند تا لباس رو هم
ولی فک نمیکردم انقد سرد باشه🥶😂
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین
برنامه تموم شد حاجی و سید سریع وسایلاشونو جمع کردن و رفتن👨🏻🦯
البته واقعا هم درک میکنم
فک کن ۳۰ روز ، هرروز ۱۰ ساعت سر ضبط باشی و بخوای با ۱۰۰ نفر عکس بگیری
خسته کننده س دیگه
.
ببین کلا خیلی کار خاصی ندارن
ینی حداقل من که رفته بودم اینجوری بود که بیشتر سر ضبط بودیم، یه وقتایی که کات میخورد داورا هم میرفتن پشت صحنه و اگر هم بودن با عوامل و اینا داشتن برنامه هاشونو هماهنگ میکردن
فقط حاج اقا قاسمیان یه وقتایی چهچه میزد و با تماشاگرا شوخی میکرد
البتههه اینم بگم بچه ها که میومدن پیش سید امضا بگیرن یا باهاش حرف بزنن ، بغلشون میکرد و درست حسابی صحبت میکرد
حاجی هم همینطور وقتی کات میخورد بعضیا سریع میومدن عکس بگیرن چیزی نمیگفت عکس میگرفت🥲
Bahar | بــــــــهـار 🌱
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین ب
خیلی دارم زیاد حرف میزنم؟😂
یکم فک کنم باید خلاصه تر بگم👍
من توی عکس و فیلمای یه سری فن پیجا دکورو دیدم اصلا خوشم نیومد و گفتم که نسبت به دکور پارسال خیلی بد شده
ولی اونا درست فیلم نگرفتن
بزا از تلویزیون پخش شه خوشت میاد✨
.
وای چرا😂
داستان ها داره ..
(احساس خفگی دارم که نمیتونم توضیح بدم🤣💀)
.
چیو بزاری؟
اگه از لحاظ پخش عکس و فیلم میگی که خیلی تذکر دادن
و راستم میگن دیگه الان پخش شه جذابیتش میره
ولی عکس امضاهایی که گرفتیو همین ناشناس بفرس🌱
.
قربونت برم🥲🫂
تیشرت و شلوارک
اخه عشقم شده رسالت جز کت شلوار چیز دیگه ای بپوشه؟😭😂
.
شب قبل از روزی که میخواستم برم
خودشونم بهت زنگ میزنن🌚
.
اگه بتونم حتماااااا
دارم یکم کارامو راست و ریست میکنم که یه روز دیگه هم برم>>>>
.
ببین من با مسئولش حرف زدم گف باید دم در گوشیتو بدی
ولی اونجا تحویل نمیگرفتن و همه گوشی داشتن
.