خیلی جذاب بودددددو
مثل همیسههه:))))
اسپویل نمیکنم چون هم رسالت خیلی تاکید داشت و گفت هیج عکس و فیلمی بیرون نره و اصلا راضی نیستن
اینم میگم به بچه هایی که رفتن و از دکور و همه چی عکس فرستادن که نکنین عوامل محفل راضی نیستن
.
گذاشتن گوشی ببرم و عکس و فیلم گرفتم ولی با بدبختی🥲😂
فعلا نمیفرستم به همون دلیلی که گفتم
البته بد شانسیم اوردم یه تیکه هایی فک میکردم دوربینم روشنه ولی درواقع نبود 💘
خیلی خفن بودن همشون
مث همیشه
فقط اینکه من منتظر بودم تموم شه برم عکس بگیرم باهاشون و سید و حاجی تا تموم شد سریع فرار کردن و ما ناکام موندیم🥲😂👨🏻🦯
ولی همینکه بلخره طلسم محفل شکست و تونستم برم جای شکرش باقیه تا ابد💆🏻♀
نه بابا حال و هواش مث قبل بود تقریبا
اره میخندیدن😂
گریه + خنده .. همه چی بود
.
لباسش خیلی نایس بود😭😂
سیدم مث همیشه تیپ زده بود
وای موهای جدید حاجیو دیدین؟ خیلی باحال شده
.
ببین از یک ظهر شروع میشه تا حدود ۱۱ ، ۱۲ شب
وسطش کات میدن و تماشاچیا که عوض میشن یه ساعت اینا طول میکشه تا بشینن و درست شه
بعد خب هر کسیم میاد نزدیک یه ساعت طول میکشه برنامه شو اینا و یه سریاشو حذف میکنن تو برنامه اصلی
اقا من میدیدم حاج حامد و حاج احمد معمولا پلیور میپوشن و سیدم چند تا لباس رو هم
ولی فک نمیکردم انقد سرد باشه🥶😂
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین
برنامه تموم شد حاجی و سید سریع وسایلاشونو جمع کردن و رفتن👨🏻🦯
البته واقعا هم درک میکنم
فک کن ۳۰ روز ، هرروز ۱۰ ساعت سر ضبط باشی و بخوای با ۱۰۰ نفر عکس بگیری
خسته کننده س دیگه
.
ببین کلا خیلی کار خاصی ندارن
ینی حداقل من که رفته بودم اینجوری بود که بیشتر سر ضبط بودیم، یه وقتایی که کات میخورد داورا هم میرفتن پشت صحنه و اگر هم بودن با عوامل و اینا داشتن برنامه هاشونو هماهنگ میکردن
فقط حاج اقا قاسمیان یه وقتایی چهچه میزد و با تماشاگرا شوخی میکرد
البتههه اینم بگم بچه ها که میومدن پیش سید امضا بگیرن یا باهاش حرف بزنن ، بغلشون میکرد و درست حسابی صحبت میکرد
حاجی هم همینطور وقتی کات میخورد بعضیا سریع میومدن عکس بگیرن چیزی نمیگفت عکس میگرفت🥲
Bahar | بــــــــهـار 🌱
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین ب
خیلی دارم زیاد حرف میزنم؟😂
یکم فک کنم باید خلاصه تر بگم👍