eitaa logo
Bahar | بــــــــهـار 🌱
341 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
198 ویدیو
5 فایل
﷽ یازهـرا "س"❤️ . اینجا پاتوق کساییه که پایه مسابقه و جایزه های خفنش هستن😎✌ . بـــــه تـعداد لبخنـــد هایی کـــــه رو لــب دیگران نشوندی لبخند خواهی زد >>>🫂 . برای حرف های در گوشیِ ناشناس🌿 https://daigo.ir/secret/2173028198 . بهار(:✨️ @Admin_Bahar128
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی خفن بودن همشون مث همیشه فقط اینکه من منتظر بودم تموم شه برم عکس بگیرم باهاشون و سید و حاجی تا تموم شد سریع فرار کردن و ما ناکام موندیم🥲😂👨🏻‍🦯 ولی همینکه بلخره طلسم محفل شکست و تونستم برم جای شکرش باقیه تا ابد💆🏻‍♀
همه چیییی همه چی مث قبلنا🫂🫂
نه بابا حال و هواش مث قبل بود تقریبا اره میخندیدن😂 گریه + خنده .. همه چی بود . لباسش خیلی نایس بود😭😂 سیدم مث همیشه تیپ زده بود وای موهای جدید حاجیو دیدین؟ خیلی باحال شده . ببین از یک ظهر شروع میشه تا حدود ۱۱ ، ۱۲ شب وسطش کات میدن و تماشاچیا که عوض میشن یه ساعت اینا طول میکشه تا بشینن و درست شه بعد خب هر کسیم میاد نزدیک یه ساعت طول میکشه برنامه شو اینا و یه سریاشو حذف میکنن تو برنامه اصلی
اقا من میدیدم حاج حامد و حاج احمد معمولا پلیور میپوشن و سیدم چند تا لباس رو هم ولی فک نمیکردم انقد سرد باشه🥶😂
سلام دادا من رفته بودم دیگه حاجی😭😂
خیلیی دارم جلوی خودمو نگه میدارم که پیاماتونو الان نخونم و بزارمش واسه فردا چون هم گوشیم شارژ نداره هم خودم دارم غش میکنم فردا میام همرو جواب میدم🌱 ماچ از راه دور برین لالا ✔️🫂
میگم که عوامل وسط برنامه اینجوری بودن که الان نیاین پیش داورا آخر برنامه میتونین عکس و امضا بگیرین برنامه تموم شد حاجی و سید سریع وسایلاشونو جمع کردن و رفتن👨🏻‍🦯 البته واقعا هم درک میکنم فک کن ۳۰ روز ، هرروز ۱۰ ساعت سر ضبط باشی و بخوای با ۱۰۰ نفر عکس بگیری خسته کننده س دیگه . ببین کلا خیلی کار خاصی ندارن ینی حداقل من که رفته بودم اینجوری بود که بیشتر سر ضبط بودیم، یه وقتایی که کات میخورد داورا هم میرفتن پشت صحنه و اگر هم بودن با عوامل و اینا داشتن برنامه هاشونو هماهنگ میکردن فقط حاج اقا قاسمیان یه وقتایی چهچه میزد و با تماشاگرا شوخی میکرد البتههه اینم بگم بچه ها که میومدن پیش سید امضا بگیرن یا باهاش حرف بزنن ، بغلشون میکرد و درست حسابی صحبت میکرد حاجی هم همینطور وقتی کات میخورد بعضیا سریع میومدن عکس بگیرن چیزی نمیگفت عکس میگرفت🥲
آره جدا خوب شده عینکشم عوض کرده حاجی یکم شفاف تره نسبت به قبلیا . آبیی😂💙
من توی عکس و فیلمای یه سری فن پیجا دکورو دیدم اصلا خوشم نیومد و گفتم که نسبت به دکور پارسال خیلی بد شده ولی اونا درست فیلم نگرفتن بزا از تلویزیون پخش شه خوشت میاد✨ . وای چرا😂 داستان ها داره .. (احساس خفگی دارم که نمیتونم توضیح بدم🤣💀) . چیو بزاری؟ اگه از لحاظ پخش عکس و فیلم میگی که خیلی تذکر دادن و راستم میگن دیگه الان پخش شه جذابیتش میره ولی عکس امضاهایی که گرفتیو همین ناشناس بفرس🌱 . قربونت برم🥲🫂
تیشرت و شلوارک اخه عشقم شده رسالت جز کت شلوار چیز دیگه ای بپوشه؟😭😂 . شب قبل از روزی که میخواستم برم خودشونم بهت زنگ میزنن🌚 . اگه بتونم حتماااااا دارم یکم کارامو راست و ریست میکنم که یه روز دیگه هم برم>>>> . ببین من با مسئولش حرف زدم گف باید دم در گوشیتو بدی ولی اونجا تحویل نمیگرفتن و همه گوشی داشتن .