پنجشنبه ساعت ۱۳ تا ۱۹
.
خب یه جوری گذاشتم که هم بتونید بخونید هم سخت باشه خوندنش😂
شاید که نه قطعا راضی نیستن، میگم که چندین بار گفتن
نه بابا اعصابم در آروم ترین حالت ممکنه و مهم نیس اصلا
به نظرم بیا با فک کردن به اینکه بعدا قراره چی بشه حال الانمونو بد نکنیم
منم فعلا ترجیح میدم از محفلِ قشنگ امسال لذت ببرم، پشنهاد میکنم شماهم همینکارو کنین:)🤍