-بَند ِاُو🌼؛
یعنی میشه یه روزی این نوحه رو همه نوکرا باهم تو بین الحرمین بخونن؟!
-بَند ِاُو🌼؛
حسین به عباست قسمت به همه گفته ام اربعین کربلاییم میدانم رو سیاهم ولی بیاییم؟!
اینتنـاقـضتـاابـدشیـࢪینتـࢪینمࢪثیهاسـت؛
سـࢪتـࢪینآقـایدنیـاࢪاخدابـیسـࢪگذاشـت💔"
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من خودم گوشواره میدادم
بگو تازیانه کم بزنند...
با حال مناسب تماشا شود🥀
#یه_خط_روضه