eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
201 دنبال‌کننده
778 عکس
833 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
-بَند ِاُو🌼؛
‹ ‏لا تَدعُوا نُورَ الحُسَين يُخمَد فِي وجودكم › نگذارید نور "حسین علیه‌السلام" در وجودتان خاموش شود...
-بَند ِاُو🌼؛
یک بلیط کربلا، ترجیحا بدون برگشت...💔
هدایت شده از - فرزند ِ انقلاب .
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید‌واژه‌ای‌خداوار‌است‌که‌در‌هر‌بند‌آن عاشقیست‌زادروزتان‌خجسته‌باد‌شهید‌زنده(((:
هدایت شده از حاج عبدالرضا هلالی
🔺️اکانت نزدیک به انصارالله: امشب تاریخی خواهد بود🔥 ➖➖➖➖ @helaliabdoreza
شبِ آخرِ مُحرّم رسیده و ... دل ما هم مثلِ صدای روضه‌خون‌‌ِت گرفته ... ١٤٤٦
از قلبی که نمی‌کشه زیارتِ وداع بخونه؛ توقّعِ خداحافظی با مُحرّم‌ت رو نداشته باش
▪️وداع با ماه خداحافظ ای گریه های محرم! خداحافظ ای مجلسای پرازغم! خداحافظ ای شوروحال وبکا! خداحافظ ای پرچمای سیاه! خداحافظ ای ماه پرشوروشین! خداحافظ ای خیمه های حسین! خداحافظ ای سرزمین بلا! خداحافظ ای نینوا ،کربلا! خداحافظ ای یاس ام البنین! خداحافظ ای مشک روی زمین! خداحافظ ای فروغ خیمه گاه! خداحافظ ای گودی قتلگاه! خداحافظ ای دیده های پرآب! خداحافظ ای شیرخوار رباب! ▪السَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ ▪ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ
یعنی سال بعد میبینم یه شب دیگه از محرم رو؟؟؟
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
شب آخر محرمه ها یه چن ساعت دیگه وقت داریم گریه‌ی محرمی بکنیم چی داره از دستمون میره .. محرم داره از دستمون میره ..💔 سرتو بنداز پایین بگو حسین جان ! یعنی من یه بار دیگه محرمتو میبینم ؟:) یه بار دیگه عاشوراتو میبینم ؟ میتونم تا عاشورات بیام برات داد بزنم ؟ کسی نبود تو کربلا برات داد بزنه که :) ینی تا سال دیگه زنده میمونم ؟:) ته تهش ببخش که نمردم ازغمت از غم دختر سه سالت غم قد خمیده‌ی خواهرت غم نو دومادت غم گلوی اصغرت غم قد و بالای عباس ببخش که از داغ اکبرت دق نکردم .. ببخش .. خداحافظ ماه غم‌ ارباب🖤