eitaa logo
-بَند ِاُو🌼؛
200 دنبال‌کننده
778 عکس
826 ویدیو
3 فایل
- هو‌الباقی ° بنده ؛ اوست آن که در بند اوست . . آمدم‌‌پیش تو با این همه اندوه ، ولی چه‌‌ غمی هست که پیش تو به پایان نرسد !؟ من؟ | مشتاق پرواز با تو : ) ! @H_33_3 الحمدالله‌که‌نوکرتم الحمدلله‌که‌مادرمی . .
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مَبهوتْ³¹⁵🇮🇷
من نمی‌دونم حکمت و مصلحت چیه.. نمی‌دونم قصد سران نظامی و سیاسی چیه. نمی‌دونم از بی‌غیرتی مسلمونا چه بلایی قراره سر این بارگاه بیاد. فقط می‌دونم که هیچ چیزی ارزش و حرمتش بالاتر از این حرم و بارگاه برا من نیست.. من زندگیم وصله به گنبد سفید این بی‌بی سه‌ساله..😭 کل این خاورمیانه و این دنیا به فدای یک آجر این حرم من با این حرم خاطره دارم،خاطره چیزه کمی نیست.. به‌خدا‌جوونم‌داره‌در‌میاد،چی‌قرار‌بشه..
-بَند ِاُو🌼؛
حاجی صدا میاد؟ عقیله در خطره...
-بَند ِاُو🌼؛
-
آن‌چنان‌جای‌ ِ‌تو‌خالیست‌ ، صدا‌می‌پیچد‌ .
زمان: حجم: 473.2K
همینطوره. جهت‌آرامش‌و‌تسکین... محکم‌باشیم!
تو خرابه خیلی وایسادی ولی ما نمیزاریم حرمت رو خرابه کنن خانوم جان...
لطفا اخبار کذب رو نشر ندید...
شهر اگر سقوط کرد آن را پس می‌گیریم؛ 'مُواظِب‌باشید‌ایمانِتان‌سُقوط‌نَکُنَد..! _شهید جهان آرا:)
پست اینستاگرامی پیج رسمی حرم حضرت رقیه. دقایقی قبل