-بَند ِاُو🌼؛
- عباس [ ع ] راخبرکنید ، نگران ِعقیلهٔایم : ) .
ای کاش بار دیگر در تاریخ ننویسند که دختر علیبن ابی طالب ، بار ِدیگر به اسارت رفت ..
-بَند ِاُو🌼؛
-
حاجیصدامونوداری..؟
جاتعَجیبخالیه؛
نمیخوایبرگردی..؟
حرمعمَهجانوسهسالهخانمدرخطره...
- همهی ِزحَمات ِشُما رو
یِه هفتـهای تحویل
دُشمن دادَن ،
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این حرم خانومسهساله جانم
امشب؛ در امنیت کامل
تاریکه؛ چون حرم همیشه
بعد از نماز عشاء بسته میشه..
-بَند ِاُو🌼؛
- در رَه زیـنب سَرَم را مـیدَهـم ،
وَلی تِکـهای اَز حَرَم را نـمیدَهَم .
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقایقی پیش حرم
مطهر حضرت زینب سلاماللهعلیها.
-بَند ِاُو🌼؛
فقطچندفرسخباتوفاصلهدارم اماچهفایده.. بازهمکنارضریحوگنبدتنیستم.💔
اماازهمینفاصله:
سلامایقراردلبیقرارم :)🥲🤚🏻