-بَند ِاُو🌼؛
- در رَه زیـنب سَرَم را مـیدَهـم ،
وَلی تِکـهای اَز حَرَم را نـمیدَهَم .
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقایقی پیش حرم
مطهر حضرت زینب سلاماللهعلیها.
-بَند ِاُو🌼؛
فقطچندفرسخباتوفاصلهدارم اماچهفایده.. بازهمکنارضریحوگنبدتنیستم.💔
اماازهمینفاصله:
سلامایقراردلبیقرارم :)🥲🤚🏻
-بَند ِاُو🌼؛
امروز
هرصدایی که از
حسینیه امام خمینی ره
بیرون بیاد
صدای ماست
نه یک قدم جلوتر!
نه یک قدم عقب تر ...