-بَند ِاُو🌼؛
همهیمـا...
روزیغُــروبخواهـیمکـرد!
وکاشاونغروبباشهازنوع''شهادت . .
-بَند ِاُو🌼؛
یلدا را دوست دارم!
چونشبیکهمیتونم
یهدقیقهبیشترعاشقتباشم
وبراتنفسبزنم ...
#ادیت_چنل
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ریـــاستِ محترمِ جمهور؛
بازدید سرزدهای دارن از پادگانی در گلستان . .
... یک سال گذشت :)))