-بَند ِاُو🌼؛
من کارد به استخونم که میرسه،
نمیتونم مثل کربلاییها،
خودم رو برسونم حرمت..
سرموبلند میکنم رو به آسمون
ماه رو نگاه میکنم به یادت میگم:
نمیدانم ز پا افتادگان داری خبر یا نه .. ؟
ز دور این نالهی ما در دلت دارد اثر یا نه .. ؟
خدابرامنگهتدارهعموعباس:))
خوشامدیعمویرقیه❤️
#ادیت_چنل
-بَند ِاُو🌼؛
خدابرام نگهت داره که واقعاعزیزی : )
- آخ حسین جان ..
کاش من الان روبه روی گنبدت زانوزده بودم
واینوبرات میخوندم💔