-بَند ِاُو🌼؛
ولیمنبادیدنعکسهایتولدت
قشنگرینحسهایعالموبا
تکتکسلولهامتجربهمیکنم:)))
- دقیقاََ ، دخترا اینجوری باباییاَن که ؛ حضرتِزهرا بعد پیامبر و خانم سهساله بعدِ أبيعبدلله طاقت دیدن دنیایِ بیبابا رو نداشتن ..💔:)